Як отримати компенсацію за неякісні онлайн-послуги, – консультація юстиції
Начальник Головного територіального управління юстиції у Львівській області Микола Станіщук розповів, як отримати компенсацію за неякісно надані онлайн-послуги.
Перед замовленням послуг онлайн потрібно обов’язково прочитати правила (на сайті, чи в умовах користування додатком), які стосуються компенсації у разі порушення правил надання або неякісного надання послуг.
Якщо послуга, яку вам надали, не відповідала її попереднім характеристикам, описаним на сайті чи консультантом – відбулось порушення ваших прав споживача.
У такому разі можна вимагати:
1) безоплатного усунення недоліків у наданій послузі у розумний строк;
2) відповідного зменшення ціни наданої послуги;
3) безоплатного повторного надання послуги;
4) відшкодування завданих вам збитків з усуненням недоліків наданої послуги.
Якщо надавач послуг не задовольняє вашу вимогу, потрібно звертатися зі скаргою в Держпродспоживслужбу або до суду за місцем проживання. Судовий збір за позовами про захист прав споживачів не стягується.
За кожний день (чи годину) прострочення надання послуги виконавцем повинна сплачуватись пеня у розмірі 3% вартості послуги.
Джерело: Українське право